5 solutii practice. Cum ne organizam eficient birourile in anul 2018

Publicat de

Categorii articol

Distribuie articolul

- Publicitate -

Pentru anul 2018 venim cu 5 solutii practice pentru organizarea eficienta a spatiului de lucru. Spatiile albe, liniile simple si toate lucrurile puse la locul lor vor face din biroul nostru un spatiu aerisit si ordonat, in care ne vom simti bine. Astfel vom fi mai productivi si mai creativi si vom veni la serviciu cu zambetul pe buze.

5 solutii practice. Cum ne organizam eficient birourile in anul 2018

Organizatoarele

Nu este chiar simplu sa mentinem totul ordonat la birou, mai ales daca avem de rezolvat mai multe sarcini, dar nu este nici imposibil. In viziunea noastra cele 4 elemente indispensabile pentru organizare sunt: agenda, lista cu ce ai de rezolvat in ziua respectiva, laptopul si telefonul. Pentru a fi cat mai eficienti si productivi organizatoarele ne ajuta, ele fiind una dintre cele 5 solutii practice de amenajare a unui birou.

5 solutii practice. Cum ne organizam eficient birourile in anul 2018
5 solutii practice: Birou. Sursa foto: blog.storia.ro/shutterstock

Printre cele mai folosite lucruri sunt suporturile pentru pixuri, dosarele care ne ajuta sa arhivam hartiile, agrafele de birou, capsatoarele, mapele, foliile de plastic. Atunci cand lucrurile au locul lor bine stabilit ne va fi mai usor sa le gasim.

Lucrurile de valoare ferite de ochii curiosilor

Daca aveti lucruri valoroase pe care le plimbati de colo colo sau trebuie sa ramana la birou, sa stiti ca le puteti tine ferite de ochii curiosilor. Daca meseria o cere, sunteti notar, avocat, bancher ori vreti sa puneti la adapost lucruri personale, iar spatiul de la birou va permite, puteti opta pentru seifuri. Printre cele 5 solutii practice propuse de noi in acest articol, se numara si aceste cutii cu forme variate si functii diverse, ce pot fi un real ajutor. Producatorii au numeroase oferte, de la seifuri mini, seifuri pentru biblioteca in forma de carte pana la seifuri antifoc.

5 solutii practice. Cum ne organizam eficient birourile in anul 2018
5 solutii practice: seif. Sursa foto: emag.ro

Culorile

Culorile fac parte din viata noastra. Ele ne dau energie, ne binedispun sau din contra ne face sa ne simtim agitati, indispusi. Asadar, trebuie sa alegem cu grija culorile care compun spatiul de lucru. Specialistii spun ca ochiul uman poate distinge pana la 10.000 de nuante. Si pentru a nu-l obosi si pentru a transmite informatia pozitiva la creier il putem ajuta cu niste culori precum verdele – ce ne ofera liniste si ne calmeaza, bleu-care are efect relexant, galben-este culoarea Soarelui, a caldurii care ne binedispune sau albul-care semnifica curatenie. Fie ca alegeti peretii in aceste culori, piesele de mobilier sau elementele care compun biroul d-voastra, fiti siguri ca efectul va fi unul pe masura.

- Publicitate -

5 solutii practice. Cum ne organizam eficient birourile in anul 2018
5 solutii practice: Culori. Sursa foto: acmchome.com

Spatiul care sa te inspire

O non-culoare neutra este albul. Aceasta ne ajuta sa avem spatii luminoase, care sa nu ne perturbe activitatea si sa nu ne influenteze in niciu fel. Pentru un spatiu cat mai luminos puteti opta si pentru surse de iluminat precum lampile de birou sau cele de interior, cu lumina calda, pentru a nu va obosi ochii. Un obiect de arta poate face spatiul mai primitor. Fie ca alegeti un tablou, o decoratiune, acesta trebuie sa poarte semnatura d-voastra.

5 solutii practice. Cum ne organizam eficient birourile in anul 2018
5 solutii practice: Spatiul care sa te inspire. Sursa foto: introdesign.ro

Nu uitati de gura de oxigen! Plantele nu trebuie sa lipsesca dintr-un birou in 2018. Fie ca alegeti florile in vaza, un ghiveci impozant sau plante in miniatura pe care sa le puneti pe birou, orientati-le spre lumina. Unul dintre cele mai importante obiecte care va confera confort la serviciu este scaunul. In functie de tipul ales veti ajunge acasa odihniti sau cu dureri groaznice de spate. Asa ca, nu va uitati la bani cand alegeti unul si cautati varianta ergonomica.

Ordinea

Printr-un exercitiu zilnic, incercati sa mentineti si sa pastrati ordinea pe birou. Daca aveti toate lucrurile puse la locul lor veti avea impresia ca spatiul este mult mai suportabil timp de 8 ore de lucru. Aveti multe dosare, hartii de rezolvat rapid? Cea mai mare greseala pe care o puteti face e sa le tineti pe toate la vedere. Va vor da impresia de haos si ca nu veti duce la bun sfarsit sarcinile de munca.

5 solutii practice. Cum ne organizam eficient birourile in anul 2018
5 solutii practice: Ordinea la birou. Sursa foto: austral.ro

Psihologii afirma ca biroul reflecta personalitatea noastra. Daca aveti un birou inghesuit, si mintea d-voastra va fi plina si nu va veti putea concentra. La birou aveti si un desktop dar vreti sa folositi si laptopul? Nimic mai simplu. Cat timp butonati pe desktop lasati laptopul in genti pentru laptop, pentru a nu va aglomera. Daca aveti nevoie de documentele scrise si salvate pe laptop, cum terminati treaba nu uitati sa il puneti la locul lui.

Atunci cand biroul este unul ordonat, curat, cu o sursa de oxigen de la o planta sau chiar cu o poza de familie, aceste elemente va ajuta sa veniti la birou cu zambetul pe buze.

- Publicitate -

Publicat de

Distribuie articolul