#notonmyflight. Wizz Air ia in vizor pasagerii indisciplinati

Wizz Air, unul dintre cei mai populari tour operatori low-cost din Europa, se alatura initiativei #notonmyflight. O campanie lansata de Agentia Europeana de Siguranta a Aviatiei – EASA, si care, isi propune sa reduca numarul de pasageri care creeaza probleme pe durata zborurilor europene.

Potrivit statisticilor EASA, la fiecare 3 ore, siguranta unui zbor in interiorul UE este amenintata de pasagerii cu un comportament deranjant. Cel putin 70% din aceste incidente implica o anumita forma de agresiune. Aceste incidente au un impact direct atat asupra sigurantei echipajului, cat și asupra pasagerilor.

Wizz Air are reguli destul de stricte, un echipaj bine pregatit si o rata a incidentelor constanta. Insa, cu toate acestea, in anul 2018, industria aviatica a inregistrat o crestere a comportamentului neadecvat de 34% fata de 2017.

Ce este un comportament neadecvat?

EASA noteaza ca fiind comportament neadecvat consumul de alcool, utilizarea medicamentelor si amestecarea lor cu alcool, nerespectarea instructiunilor echipajului, fumatul in toaleta, violenta verbala si fizica. Orice tip de comportament necontrolat sau perturbator este un risc inutil pentru functionarea normala a unui zbor. Inclusiv conduce la distragerea atentiei echipajului si la intarzieri semnificative.

Sursa video: EASA, YOUTUBE

Wizz Air despre #notonmyflight

Intrucat, siguranta si securitatea au fost intotdeauna principala prioritate, Wizz Air este sustinatoarea campaniei Not On My Flight. Iata ce a fost notat intr-un comunicat de presa al companiei:

„Fiecare pasager si membru al echipajului are dreptul la un zbor sigur, fara abuz verbal sau fizic. Calatoria ar trebui sa fie o experienta placuta in care pasagerii si echipajul de cabina se vor trata reciproc cu respect.

Anul trecut, 34 de milioane de persoane au ales tarifele scazute ale Wizz Air si, cu reteaua noastra din ce in ce mai mare, nu putem lasa o minoritate nereprezentativa sa strice experienta placuta de zbor a atator clienti respectabili si amabili. De aceea am decis sa aderam la aceasta mare initiativa a EASA si, de asemenea, indemnam pasagerii nostri s se alătaure eforturilor noastre prin distribuirea hashtag-ului  #notonmyflight pe profilurile lor de social media”. a declarat András Radó, Corporate Communications Manager al Wizz Air.

Articole similare

Comentarii

Lasă un mesaj

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Cele mai citite articole