Volkswagen Golf 5 a fost lansat în 2003 și a devenit rapid unul dintre cele mai populare modele din Europa. Cu o gamă largă de opțiuni de motorizari, Golf 5 a fost apreciat pentru performanțele sale, eficiența și manevrabilitatea sa.
Iată o privire de ansamblu asupra motorizărilor disponibile la Golf 5:
Motorul de 1.4 litri TSI a fost introdus în 2006 și a fost unul dintre cele mai populare motoare ale Golf 5. Acesta a fost proiectat pentru a oferi un echilibru între performanță și eficiență, furnizând 122 de cai putere și un cuplu maxim de 200 Nm. Acest motor poate fi echipat cu o cutie manuală cu șase trepte sau cu o transmisie automată DSG cu șapte trepte.
Motorul de 1.6 litri FSI a fost disponibil în Golf 5 din 2003 și a fost considerat unul dintre cele mai fiabile motoare din gama Golf. Cu o putere de 115 cai putere și un cuplu maxim de 155 Nm, acest motor poate fi echipat cu o cutie manuală cu cinci trepte sau cu o transmisie automată cu șase trepte.
Motorul diesel de 1.9 litri TDI a fost unul dintre cele mai populare motoare ale Golf 5. Disponibil în mai multe variante de putere, acesta oferea între 90 și 105 cai putere și un cuplu maxim de 230 Nm. Acest motor era disponibil cu o cutie manuală cu cinci trepte sau cu o transmisie automată cu șase trepte.
Motorul de 2.0 litri FSI a fost introdus în 2004 și era disponibil în două variante de putere: 150 cai putere și 200 cai putere. Cu un cuplu maxim de 200 Nm și 280 Nm, aceste motoare puteau fi echipate cu o cutie manuală cu șase trepte sau cu o transmisie automată cu șase trepte.
Motorul diesel de 2.0 litri TDI a fost introdus în 2004 și oferea între 136 și 170 de cai putere, cu un cuplu maxim de 320 Nm. Acest motor era disponibil cu o cutie manuală cu șase trepte sau cu o transmisie automată cu șase trepte.
R32 a fost modelul de top al Golf 5, echipat cu un motor de 3.2 litri V6 care oferea 250 de cai putere și un cuplu maxim de 320 Nm. Pe siteuri de piese auto din Timișoara, se caută intens piese pentru acest model, de exemplu. Acesta era disponibil doar cu o transmisie automată cu șase trepte și cu tracțiune integrală. R32 avea un șasiu sport și o suspensie ajustabilă, ceea ce îl făcea să fie unul dintre cele mai performante modele ale Golf 5.
Chiar dacă v-ați montat și echilibrat anvelopele la schimbarea de anotimp, asta nu înseamnă că…
Bețele de drumeție, cunoscute și sub denumirea de bețe trekking, sunt un accesoriu esențial pentru…
În România, verificarea ITP (Inspecția Tehnică Periodică) și verificarea numărului de înmatriculare sunt proceduri importante…
Pădurea Caraorman, situată în inima Deltei Dunării, este o adevărată bijuterie naturală și una dintre…
CYBEX prezintă noul COYA CARRIER Platinum conceput pentru a crea o legătură care va dura…
În ultimii ani, tehnologia auto a evoluat rapid, aducând numeroase inovații care nu numai că…