Industria turismului este în continuă schimbare. Iar topuri precum cel realizat de Mastercard, „Global Destinatination Cities Index”, ar putea suferi modificări importante. Iar acest lucru este din cauza internetului, care va avea un impact tot mai mare în ceea ce privește alegerea vacanței.
„În 2018 erau 4 miliarde de utilizatori ai Internetului, dintre aceștia peste 3 miliarde folosind rețelele sociale. În acest context, un lucru important de subliniat este că în influențarea deciziilor luate de utilizatori, prietenii sunt de două ori mai influenți decât celebritățile și factorii de opinie. Tehnologia informației devine o componentă de bază, în toate domeniile industriei, iar adopția se realizează într-un ritm accelerat.
Ne așteptăm în următorii ani la un impact masiv al tehnologiilor de tip deep learning și al sistemelor chatbots. De asemenea, asistenții virtuali pentru efectuarea rezervărilor (pentru companiile aeriene și hoteluri) vor deveni un element comun în industrie.
Vom discuta tot mai mult despre asistență în timp real în timpul călătoriilor, bazată inteligenta artificială” a declarat Robert Komatin, Head of Retail Travel Agencies, Central Europe, Country Manager, Romania & Hungary – Amadeus.
De asemenea, va fi important și impactul turismului asupra mediului. Booking.com Sustainable Travel Report 2019 a relevat faptul că 55% din eșantionul său global de respondenți a devenit mult mai preocupat în ultimele douăsprezece luni de impactul călătoriei lor asupra mediului.
În luna octombrie a anului trecut, banca elvețiană UBS a constatat că unul din cinci călători occidentali a fost de acord să zboare mai puțin din cauza problemelor de mediu, în special, dar nu exclusiv, pe baza ideii de „rușine de a zbura”. Și, la fel ca în sondajul booking.com, UBS a remarcat că interesul călătorilor pentru astfel de probleme s-a intensificat în ultimele luni.
Industria trebuie să acorde atenție acestui lucru, deoarece călătorii îi urmăresc reacția. Activitățile de turism excesiv sunt unt element central în conversația legată de sustenabilitate. Industria joacă un rol în susținerea încercărilor destinațiilor populare de a limita numărul de vizitatori, asigurându-se totodată că călătorii au la dispoziție alternative.
Până vor apărea schimbări importante, iată cum arată topul celor mai vizitate orașe din lume, „Global Destinatination Cities Index”, realizat de Mastercard:
20. Hong Kong. 8,23 de milioane de turiști
19. Bali, Indonezia. 8,26 milioane de turiști
18. Palma de Mallorca, Spania. 8,96 milioane de turiști
17. Barcelona, Spania. 9,09 milioane de turiști
16. Milano, Italia. 9,1 milioane de turiști
15. Pattaya, Thailanda. 9,44 milioane de turiști
14. Phuket, Thailanda. 9,89 milioane de turiști
13. Makkah, Arabia Saudită. 10 milioane de turiști
12. Osaka, Japonia. 10,14 milioane de turiști
11. Seul, Coreea de Sud. 11,25 milioane de turiști
10. Antalya, Turcia. 12,41 milioane de turiști
9. Tokyo, Japonia. 12,93 milioane de turiști
8. Istanbul, Turcia. 13,4 milioane de turiști
7. New York, SUA. 13,6 milioane de turiști
6. Kuala Lumpur, Malaezia. 13,79 milioane de turiști
5. Singapore. 14,67 milioane de turiști
4. Dubai. 15,93 milioane de turiști
3. Londra, Marea Britanie. 19,09 milioane de turiști
2. Paris, Franța. 19,1 milioane de turiști
1. Bangkok, Thailanda. 22,78 milioane de turiști
Chiar dacă v-ați montat și echilibrat anvelopele la schimbarea de anotimp, asta nu înseamnă că…
Bețele de drumeție, cunoscute și sub denumirea de bețe trekking, sunt un accesoriu esențial pentru…
În România, verificarea ITP (Inspecția Tehnică Periodică) și verificarea numărului de înmatriculare sunt proceduri importante…
Pădurea Caraorman, situată în inima Deltei Dunării, este o adevărată bijuterie naturală și una dintre…
CYBEX prezintă noul COYA CARRIER Platinum conceput pentru a crea o legătură care va dura…
În ultimii ani, tehnologia auto a evoluat rapid, aducând numeroase inovații care nu numai că…