Cambry a fost nevoită să meargă doar pe trotuar în cea mai mare parte a vieții sale de adult. Este paralizată și este dependentă de scaunul cu rotile. Din dorința de a o ajuta să meargă în mai multe locuri, iubitul ei de atunci, Zack Nelson, a îmbinat două biciclete electrice cu un loc în centru. Și a funcționat. Cambry a spus că a experimentat cu totul un nou nivel de libertate.
Nu numai că putea să depășească obstacolele care păreau imposibile înainte, ea putea face kilometri fără ca umerii să obosească. După aproximativ un an, Cambry și Zack s-au căsătorit și au început să producă în masă vehiculul pe care îl numesc „Nu este un scaun cu rotile”. În tot acest timp, cuplul s-a bazat pe designul original, ceea ce îl face un off-roader de încredere.
Potrivit cuplului, atunci când aleg un off-roader adaptiv, oamenii au câteva opțiuni practic, dar costă la fel de mult ca o mașină sau sunt super lente. Așa că și-au pus ideile împreună pentru a încerca să construiască ceva care să fie rapid și ușor și să fie și lung. Însă pentru a face acest luicru, nu a fost deloc ușor.
„Cea mai grea provocare la dezvoltarea„ Scaunului cu rotile ”este prețul. Am vrut să creăm ceva care să fie accesibil tuturor. Găsirea componentelor de calitate și un design suficient de simplu la cel mai ieftin preț posibil au necesitat destul de mult timp ”, a spus Zack pentru Bored Panda. „Dar cred că avem ceva acum de care toată lumea se va putea bucura, cu o fracțiune din costul celorlalte „scaune cu rotile off-road” existente pe piață”, a adăugat acesta.
„Nu este un scaun cu rotile” nu este cu siguranță o mașină de interior, așa că Cambry își folosește încă scaunul cu rotile obișnuit pentru interiorul casei lor, dar de fiecare dată când ea și Zack merg în parc sau într-o excursie, sare în The Rig. „Este tăcut, ceea ce înseamnă că putem totuși să vorbim chiar în timp ce ea merge lângă grup”, a explicat soțul ei.
În timpul acestor călătorii, „Scaunul cu rotile” a arătat cu adevărat de ce este capabil. „L-am dus pe Rig în Hawaii de două ori pentru testare. Scaunul trebuie să fie livrat cu o companie de transport de mărfuri înainte ca noi să plecăm, dar livrăm scaunul cu aproximativ o săptămână înainte de plecare și ne așteaptă acolo când ajungem. Toată această călătorie a fost înainte ca pandemia COVID să se instaleze. Din fericire, trăim și în apropierea munților și a zăpezii, cu trasee lungi și largi pentru a încerca scaunul în continuare. ”
În prezent există aproximativ 2,7 milioane de utilizatori de scaune cu rotile în Statele Unite. Piața de mobilitate electrică și manuală este proiectată să crească exponențial datorită încetinirii natalității și creșterea longevității, astfel încât vehiculele cu nevoi speciale ar trebui să devină din ce în ce mai importante.
Cu toate acestea, Zack a dorit să le amintească tuturor că „Scaunul cu rotile” este doar o bicicletă, cu întreținerea normală și problemele care vin cu o bicicletă. „Nu este un dispozitiv medical bine reglat, lustruit.” Acestea fiind spuse, cuplul este foarte fericit cu asta și sper că și alți oameni se vor bucura la fel de mult ca și ei.
Chiar dacă v-ați montat și echilibrat anvelopele la schimbarea de anotimp, asta nu înseamnă că…
Bețele de drumeție, cunoscute și sub denumirea de bețe trekking, sunt un accesoriu esențial pentru…
În România, verificarea ITP (Inspecția Tehnică Periodică) și verificarea numărului de înmatriculare sunt proceduri importante…
Pădurea Caraorman, situată în inima Deltei Dunării, este o adevărată bijuterie naturală și una dintre…
CYBEX prezintă noul COYA CARRIER Platinum conceput pentru a crea o legătură care va dura…
În ultimii ani, tehnologia auto a evoluat rapid, aducând numeroase inovații care nu numai că…