Obiective Turistice

Vacanțe 2017. Cele mai căutate destinații de companii

Distribuie

România este destinația preferată de companii pentru organizarea conferințelor, a programelor de instruire sau motivare a angajaților, potrivit agenției de turism Eximtur, specializată în business travel. Organizare de evenimente şi leisure travel, a înregistrat în 2016 vânzări de 47 de milioane de euro, în creștere cu 14% față de 2015. Compania estimează și că lista de vacanțe 2017 va aduce o creștere a vânzărilor cu cel puțin 5%.

Preţul mediu plătit pentru un pachet de servicii care include cazare, masă, servicii de conferință și entertainment este de 486 de lei/angajat.

În cazul destinațiilor din străinătate, serviciile de business travel la sol (cazări, rent-a-car, transferuri) au crescut cu 17,5%, cea mai solicitată destinație fiind Germania.

„Extinderea portofoliului de clienţi business, precum și diversificarea serviciilor oferite acestora, reprezintă un obiectiv prioritar pentru noi. Pentru a oferi clienților soluții de optimizare a costurilor de călătorie, am realizat în ultimii ani investiții de sute de mii de euro în tehnologie de travel, crescând și mai mult competențele echipei noastre de consultanți.

În plus, compania noastră oferă clienților săi siguranță prin stabilitatea financiară, indicatorii de solvabilitate/lichiditate, achitarea în avans la furnizori a serviciilor și/sau la termenele specificate în contracte”, declarat președintele Eximtur, Lucia Nora Morariu, într-un comunicat remis IdeiPentruVacanta.ro.

În ceea ce privește lista de vacanțe 2017, reprezentanții agenției de turism cred că vor fi căutate destinațiile interne, mai ales dacă se vor acorda voucherele de vacanță promise bugetarilor. De asemenea, în ceea ce privește vacanțe 2017 în străinătate vor fi în top Spania, Grecia, Croația, Slovenia, Italia vor fi în top, va continua să crească numărul turiștilor care aleg croaziere, programe de vacanță la munte, în Austria, Germania, destinații exotice sau destinații mai speciale, precum Islanda, Danemarca, Finlanda sau Rusia.

De asemenea, printre vacanțe 2017 se așteaptă să redevină atractivă Turcia, dacă va fi stabilitate politică și nu vor mai fi atentate teroriste.

Anul trecut, destinațiile din România au înregistrat o creștere a vânzărilor de 48% față de anul 2015. Zona cea mai solicitată a fost litoralul, care a generat prin creșterea de 33% un volum de vânzări de peste 9 milioane de euro, urmată de stațiunile balneare, montane și Delta Dunării, care au înregistrat o creștere de peste 100%, cu un volum total de peste 3 milioane de euro vânzări.

 

Dumitrescu Cristina

Articole recente

Ce se întâmplă dacă mergeți cu anvelopele dezechilibrate?

Chiar dacă v-ați montat și echilibrat anvelopele la schimbarea de anotimp, asta nu înseamnă că…

acum 3 săptămâni

Ghid pentru alegerea bețelor de drumeție potrivite

Bețele de drumeție, cunoscute și sub denumirea de bețe trekking, sunt un accesoriu esențial pentru…

acum 4 săptămâni

Tot ce trebuie să știi despre verificarea ITP și verificarea numărului de înmatriculare în România

În România, verificarea ITP (Inspecția Tehnică Periodică) și verificarea numărului de înmatriculare sunt proceduri importante…

acum 4 săptămâni

Pădurea Caraorman, minunea ascunsă a Deltei Dunării

Pădurea Caraorman, situată în inima Deltei Dunării, este o adevărată bijuterie naturală și una dintre…

acum 4 săptămâni

CYBEX a lansat noul COŸA CARRIER

CYBEX prezintă noul COYA CARRIER Platinum conceput pentru a crea o legătură care va dura…

acum 4 săptămâni

Ce presupune să pui lumini ambientale în mașina ta

În ultimii ani, tehnologia auto a evoluat rapid, aducând numeroase inovații care nu numai că…

acum 3 luni