Obiective Turistice

Vacanțe 2017. Cele mai căutate destinații de companii

Distribuie

România este destinația preferată de companii pentru organizarea conferințelor, a programelor de instruire sau motivare a angajaților, potrivit agenției de turism Eximtur, specializată în business travel. Organizare de evenimente şi leisure travel, a înregistrat în 2016 vânzări de 47 de milioane de euro, în creștere cu 14% față de 2015. Compania estimează și că lista de vacanțe 2017 va aduce o creștere a vânzărilor cu cel puțin 5%.

Preţul mediu plătit pentru un pachet de servicii care include cazare, masă, servicii de conferință și entertainment este de 486 de lei/angajat.

În cazul destinațiilor din străinătate, serviciile de business travel la sol (cazări, rent-a-car, transferuri) au crescut cu 17,5%, cea mai solicitată destinație fiind Germania.

„Extinderea portofoliului de clienţi business, precum și diversificarea serviciilor oferite acestora, reprezintă un obiectiv prioritar pentru noi. Pentru a oferi clienților soluții de optimizare a costurilor de călătorie, am realizat în ultimii ani investiții de sute de mii de euro în tehnologie de travel, crescând și mai mult competențele echipei noastre de consultanți.

În plus, compania noastră oferă clienților săi siguranță prin stabilitatea financiară, indicatorii de solvabilitate/lichiditate, achitarea în avans la furnizori a serviciilor și/sau la termenele specificate în contracte”, declarat președintele Eximtur, Lucia Nora Morariu, într-un comunicat remis IdeiPentruVacanta.ro.

În ceea ce privește lista de vacanțe 2017, reprezentanții agenției de turism cred că vor fi căutate destinațiile interne, mai ales dacă se vor acorda voucherele de vacanță promise bugetarilor. De asemenea, în ceea ce privește vacanțe 2017 în străinătate vor fi în top Spania, Grecia, Croația, Slovenia, Italia vor fi în top, va continua să crească numărul turiștilor care aleg croaziere, programe de vacanță la munte, în Austria, Germania, destinații exotice sau destinații mai speciale, precum Islanda, Danemarca, Finlanda sau Rusia.

De asemenea, printre vacanțe 2017 se așteaptă să redevină atractivă Turcia, dacă va fi stabilitate politică și nu vor mai fi atentate teroriste.

Anul trecut, destinațiile din România au înregistrat o creștere a vânzărilor de 48% față de anul 2015. Zona cea mai solicitată a fost litoralul, care a generat prin creșterea de 33% un volum de vânzări de peste 9 milioane de euro, urmată de stațiunile balneare, montane și Delta Dunării, care au înregistrat o creștere de peste 100%, cu un volum total de peste 3 milioane de euro vânzări.

 

Dumitrescu Cristina

Articole recente

Avantajele reclamelor luminoase LED pentru a atrage mai mulți clienți la hotelul tău

Când te gândești să îți promovezi hotelul într-un mod care să atragă atenția, o reclamă…

acum 2 săptămâni

Ce atracții turistice ne așteaptă în Sfântu Gheorghe, o bucată din paradisul natural al Deltei Dunării

Situată în inima Deltei Dunării, localitatea Sfântu Gheorghe reprezintă un veritabil paradis natural, cu peisaje…

acum o lună

11 lucruri extrem de utile într-un birou, fie el acasă sau la muncă

Într-un mediu de lucru modern, eficiența și productivitatea sunt adesea determinate de modul în care…

acum o lună

Ghid pentru montarea corectă a unui cârlig de remorcare la mașină: instrucțiuni pas cu pas pentru Skoda Octavia 2 și Opel Astra H

Dacă sunteți proprietar de Skoda Octavia 2 sau Opel Astra H și doriți să vă…

acum o lună

Ghidul complet pentru alegerea mulinetei potrivite pentru pescuitul la crap

Pescuitul la crap este o activitate iubită de mulți pescari, care aduce bucurie și satisfacție…

acum o lună

Transformarea convenționalului în confort digital: sistemul de apartament cu camere WiFi și videointerfon

În era tehnologiei avansate, casele noastre devin din ce în ce mai inteligente, oferind nu…

acum 2 luni