Ce vacanțe și-au ales cei care au prins oferte de Black Friday

Pe agenția online de turism Vola.ro au fost 1 milion de căutări de bilete de avion și vacanțe, iar peste 170.000 de utilizatori au accesat site-ul într-un interval de 24 de ore. De asemenea, în primele două ore, consultanții Vola.ro au preluat peste 1.300 de apeluri, cât pentru o  zi întreagă obișnuită de lucru.

În total, Vola.ro a primit cereri pentru peste 4.700 de pachete turistice și bilete de avion, în cazul pachetelor turistice, numărul fiind de 50 de ori mai mare față de o zi obișnuită. În total, valoarea vânzărilor brute înregistrate de Vola.ro a depășit 1 milion de euro.

Românii și-au alocat buget și pentru vacanțe de Black Friday și au preferat să își planifice călătoria în gașcă. Cea mai mare tranzacție cu bilete de avion de pe Vola.ro de Black Friday a fost de 3.063 de euro pentru 27 de persoane.

S-au cumpărat city break-uri la Roma și Praga, precum și vacanțe pentru vara 2017 în Skiathos (Grecia), Kemer (Turcia) și Silema (Malta) sau bilete de avion în special către destinații din Europa. În cazul biletelor de avion, cele mai căutate destinații au fost Roma, Madrid, Berlin, Bruxelles și Londra.

Cel mai ieftin bilet de avion achiziționat de Black Friday a fost de 1 euro, pe ruta Timișoara – Milano, iar cel mai scump bilet de avion a fost de 1.530 euro (destinația Bali).

În medie, un pachet turistic a avut o durată de 4 nopți, iar media pe rezervare a fost de 3 persoane. Cele mai solicitate luni au fost ianuarie, februarie și iunie.

Pentru Black Friday, Vola.ro a pus la bătaie peste 600 de bilete de avion și vacanțe în destinații europene, cu reduceri de până la 90%. Cele mai mari reduceri au fost la biletele de avion spre mai multe destinații europene, care vor fi comunicate în ziua reducerilor.

„Am selectat câteva din cele mai cerute destinații europene și pe acestea la vom oferi la un preț simbolic, cu până la 90% mai mic decât prețul normal”, a declarat Daniel Truică, ManagingPartner Vola.ro.

Pentru ziua de 18 Noiembrie, Vola.ro și-a propus să atingă vânzări similare cu cele înregistrate pe parcursul unei luni întregi, luna noiembrie transformându-se astfel în vârful de vânzări pentru agenția online.

Articole similare

Comentarii

Lasă un mesaj

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Cele mai citite articole