Mai mulți piloți și însoțitori de zbor au dezvăluit pe rețeaua de socializare Reddit câteva lucruri mai puțin știute de pasageri care se întâmplă în timpul călătoriei pe calea aerului.
De ce se opresc electronicele. Un utilizator scrie că sora lui este însoțitoare de zbor, iar după ce le spune călătorilor să-și închidă dispozitivele electronice, merge în spatele avionului, scoate telefonul și poartă conversații cu apropiații.
Telefoanele nu ar afecta telefoanele atât de mult încât să ducă la prăbușirea unei aeronave, însă pot deveni extrem de deranjante pentru piloți, mai ales atunci când avionul se pregătește de aterizare. Piloții pot fi deranjați de semnalele emise de telefoane în căutarea unei rețele de conexiune.
Cât de curată este apa din avion. Sunt angajați din domeniu care spun că uneori apa din avion nu este foarte curată. Acest lucru s-ar întâmpla pentru că instalațiile care ar trebui să purifice canalizarea de la toaletă și cele care trebuie să reumple avionul cu apă potabilă se află la distanță una de alta, iar câteodată ar fi administrate de o singură persoană care, din comoditate, ar fi face o singură operațiune.
Piloții au adormit în timpul cursei. Un studiu realizat printre piloți din Marea Britanie, Norvegia și Suedia arată că între aproximativ jumătate din piloți au recunoscut că li s-a întâmplat să doarmă în timpul unei curse. N-ar fi fost probleme datorită sistemelor de protecție și pentru că au fost preluate comenzile de copiloți.
Cât timp îți asigură oxigen o mască. După ce coboară, măștile ar asigura oxigen pentru aproximativ 15 minute. Însă, ar fi mai mult decât suficient pentru ca pilotul să ducă aeronavă la o altitudine mai mică, unde se poate respira normal.
De ce e lumină difuză la decolare și aterizare. Scopul ar fi de a pregăti pasagerii pentru evacuare în caz că apar probleme. Intensitatea lumii fiind redusă, mai ales noaptea, în caz de evacuare, ochii pasagerilor ar fi adaptați la întuneric și ar putea să se orienteze mai ușor.
Pilotul poate dispune imobilizarea unui pasager. În timpul zborului, dar și după ce ușile aeronavei s-au închis, pilotul poate să dispună imobilizarea unui pasager și chiar să fie martor la un testament al unui călător are se află pe moarte.
Aerul din avion este de la motor. Motorul ar fi responsabil cu aerul comprimat din avion, care ar ieși din aeronavă printr-o mică gaură din spatele fuselajului.