Reclama cu ajutorul căreia românii vor să-i aducă pe străini la Mamaia

Cea mai cunoscută stațiune de pe litoralul românesc, Mamaia, are un nou clip de promovare. Acesta a costat 17.000 de euro și a fost lansat la Târgul de Turism al României. Sunt promovate plajele și viața de noapte. În clipul de promovare au fost incluse și Delfinariul din Constanța și Aeroportul Internațional Mihail Kogălniceanu.

Compania aeriană Blue Air a anunțat de anul trecut că va introduce mai multe zboruri interne care vor lega litoralul cu marile orașe din țară. Începând din aprilie vor fi câte două zboruri săptămânale dus-întors Constanța – Timișoara, Constanța – Cluj și câte un zbor Constanța – Iași și Constanța – Oradea.

Tot în ceea ce privește zborurile, litoralul românesc va mai avea parte de o premieră. Din acest sezon vor fi zboruri charter din Bruxelles, Paris și Beirut către Constanța, iar numărul zborurilor charter din Tel Aviv ca crește până la patru curse săptămâne.

Potrivit reprezentanților Asociației Litoral-Delta Dunării, numărul turiștilor străini la vară va ajunge la aproape 10.000. Cei mai mulți dintre aceștia vor veni la Mamaia.

Anul trecut, turiștii au petrecut, în medie, cinci zile pe litoral, o marte dintre ei preferând pachetele all inclusive oferite vara aceasta de un număr de 23 de hoteluri, potrivit Asociației Patronale a Agențiilor de Turism din România (ANAT).

Mamaia New Official Movie (2017) from Asociatia Litoral Delta Dunarii on Vimeo.

O statistică arată că Mamaia, Delta Dunării și Băile Felix au fost cele mai căutate locuri de către turiștii români în 2016. Acestea au avut un grad de ocupare de 100% pentru mai multe săptămâni și pentru un număr de cel puțin trei zile de vacanță.

Articole similare

Comentarii

Lasă un mesaj

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Cele mai citite articole