Un ARO unic, cu doar 6.000 km la bord. La ce preț se vinde mașina

Un ARO special este scos la vânzare de către proprietar pe unul dintre site-urile de profil din țară. Dar ce este așa special la o mașină românească ca să coste atât de mult?

Un ARO utilizat doar la ocazii este vândut la un super preț

Mașina unicat în România este fabricată în 1979, este un ARO 243, achiziționat de la armată și are doar 6.000 de km la bord.

„Un vehicul istoric excepţional, recondiţionat total. Totul este original, inclusiv anvelopele! Maşina a fost desfăcută până la ultimul şurub, inclusiv motorul. Nu s-a intervenit cu reparaţii de tinichigerie întrucât nu a fost nevoie. A fost doar vopsit, întrucât era mătuit.

Maşina a stat în garaj după 1990, iar înainte a fost utilizată doar la ocazii.

Motorul este de Câmpulung, arată ca nou”, asigură proprietarul, scrie cugetliber.ro.

Acest ARO unic are și un preț pe măsură, pe care sigur colecționarii l-ar plăti pentru o piesă unică. Mașina costă 12.000 de euro, prețul este ușor negociabil, iar proprietarul acceptă și schimburi.

Opel Astra cipat și modernizat a ajuns vedetă în 2019

Un alt caz de mașină specială și unică este și cazul unui Opel Astra fabricat în 2004, cu motor de 1.8 litri care a fost „cipat”, astfel încât acum dezvoltă 170 de cai putere. La momentul scoaterii la vânzare mașina avea 101.000 de kilometri. Proprietarul mașinii crede că Opelul putea să se asemene fără probleme cu un Audi cu motor V8 sau V10, al cărui preț ar porni de la 60.000 de euro, informează 4tunning.ro.

Așadar, cine nu își permite un Audi, se poate mulțumi și cu o mașină tunată după un model Audi R8. Opelul Astra a primit jante, grilă frontală originală R8, aripi, capotă și spoilere R8, portbagaj și aripi pe spate R8. Mașina a împrumutat totul de la supercar-ul Audi.

Unitatea cu patru cilindri dezvoltă acum 170 de cai putere datorită cipării și are transmisie manuală cu 5 trepte. Proprietarul care vindea mașina a susținut că aceasta se afla într-o stare foarte bună și că au fost băgați mulți bani în ea. Cu toate acestea, stăpânul mașinii unice vindea mașina în 2019 la prețul de 2.500 de euro, acceptând și alte variante. În condițiile în care acest Opel Astra G are apucături de Audi R8 și are și model cipat, cu siguranță este o mașină unică.

Mașini unice în lume refăcute în ateliere din România

Mașini unice în lume, precum Modelul Brutus nemțesc, ajung într-un atelier din România, unde își recapătă strălucirea de altădată și apoi sunt vândute la prețuri de colecție. Modelul este o brută pe patru roți, cu un sașiu din secolul trecut și un motor de bombardier din Al Doilea Război Mondial, scrie a1.ro.

Mecanicii din atelierul de lângă București au mai avut și alte rarități precum American Lafrace Speedster și un Hall scot cu motor de avion din Primul Război Mondial. Această mașină din urmă mai are o singură soră în lume. Aceste mașini cu adevărat unice, după ce sunt recondiționate, se vând la prețuri exorbitante.

Printre cele mai scumpe mărci vândute vreodată în România, pe primul loc se află marca Mercedes-Benz. Modelul SLR Cabrio Desire by FAB Design este o mașină unică, cu doar 15 exemplare în lume și care se vindea în anul 2012 la un preț incredibil, nici mai mult nici mai puțin de 678.300 de euro. Această super-mașină a fost fabricată în 2010 și dispune de 700 de CP.

Următorul loc îl deține Maybach 57 S, care se vindea tot în 2012 la prețul de 384.400 de euro, fabricată în 2008, cu un motor de 6.000 centrimetri cubi și 617 CP, scrie adevarul.ro.

Alte mărci extrem de scumpe vândute în România sunt și Lexus, modelul LFA Coupe și bineînțeles și Rolls Royce, modelul Phantom Drophead. Să nu uităm de Lamborghini și Ferrari, dar și de McLaren și Porsche, mărci de renume vândute fără probleme și la noi îm țară.

Sursa poze: cugetliber.ro

Articole similare

Comentarii

Lasă un mesaj

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Cele mai citite articole