Oferte city break Germania. Cât cheltuie românii într-o zi de vacanță

0
157
Oferte city break Germania FOTO: Fabio Macor/Flickr
Oferte city break Germania FOTO: Fabio Macor/Flickr

Tot mai mulți turiști sunt în căutare de oferte city break Germania. Conform celor mai recente date ale Institutului Federal de Statistică, în anul 2016 Germania a înregistrat peste 880.000 de înnoptări ale turiştilor români şi o creştere procentuală de 10,1% faţă de anul anterior, când s-au înregistrat 801.705 înnoptări. Oferte city break Germania găsiți – AICI.

Având în vedere numărul de turişti cazaţi pe teritoriul german, România a avut una dintre cele mai mari creşteri faţă de ţările din regiune. Potrivit statisticilor, foarte mulți români s-au arătat interesați anul trecut de oferte city break Germania. Cu o cota de piaţă de 12%, Germania este pe locul al doilea că destinaţie din Europa, pentru turiştii români. Regiunea Bavariei (26,7%), Baden-Wruttemberg (19,4%) şi Hessen (14,7) se numără printre zonele preferate.

Turiştii români preferă sejururile lungi, de peste 4 zile şi au un buget zilnic de aproximativ 64 euro. 69% dintre turiştii români în Germania aleg să călătorească cu maşină, însă este în creştere numărul celor ce preferă avionul (19% din totalul turiştilor români în Germania) şi autocarul (10%).

Conform statisticilor, turiştii îşi planifică din timp vacanţele (57%) şi aleg în continuare să îşi rezerve vacanţele prin intermediul agenţiilor de turism (31% din total). În ceea ce priveşte scopul călătoriei, 44% dintre turiştii români îşi petrec vacanţă în Germania în timp ce 29% vin în interes de serviciu.

Majoritatea turiştilor care aleg Germania că destinaţie turistică fac parte din generaţia tânăra, cu vârste cuprinse între 15-34 de ani (49%). Numărul turiştilor de peste 55 de ani interesați de oferte city break Germania reprezintă 27% din total celor care vizitează Germania.

Oferte city break Germania. De unde vin cei mai mulți turiști

În anul 2016 Germania a continuat trendul de creştere a turismului de incoming, înregistrând un plus de 1,4% comparativ cu anul 2015 şi depăşind nivelul de 80 de milioare de înnoptări. Europa rămâne cea mai puternică piaţă – sursă de turişti care aleg să îşi petreacă vacanţele pe teritoriul german, cu o cota de piaţă de 73,7% şi o creştere faţă de anul anterior de 1,9%.

Este urmată de SUA (creştere de 2,5%) şi continentul asiatic care a înregistrat o uşoară scădere de 1,1%. Pe baza analizei realizate de UNWTO şi de centrul de monitorizare IPK Internaţional World Travel Monitor, având în vedere situaţia geopolitică actuală, previziunile pentru anul 2017 arată o creştere cuprinsă între 0% şi 2% a turismului de incoming în Germania.

Oferte city break Germania. Topul celor mai vizitate țări din Europa

Germania şi-a menţinut poziţia puternică în competiţia cu alte destinaţii europene în anul 2016. Conform celor mai recente analize realizate de IPK Internaţional World Travel Monitor, Germania este a două opţiune de călătorie în topul celor mai populare destinaţii turistice pentru europeni, cu 53,7 milioane de excursii organizate din Europa.

În fruntea clasamentului se află Spania care a înregistrat o creştere de 10%, Franţa rămâne pe locul al treilea, în ciuda scăderii cu 4% a călătoriilor organizate în ţară, iar următoarele în topul destinaţiilor preferate de turiştii europeni sunt Italia şi Austria. Cea mai mare parte a turismului european de incoming pentru Germania o reprezintă vacanţele, acoperind peste 55% din acest segment de piaţă.

Europenii preferă în continuare vacanţele mai lungi, de minim 4 nopţi (17,5 milioane de înnoptări şi o creştere de 5%). Cu toate acestea, numărul de înnoptări pe termen scurt, pentru city break-uri, a înregistrat o creştere mult mai dinamică, de 25%, ajungându-se la 12,1 milioane de înnoptări. Aşadar, Germania este în continuare pe locul întâi în Europa că destinaţie de city-break. Europenii au cheltuit în 2016 în jur de 31.4 milioane în timpul şederii în Germania, la acest total fiind inclus transportul, cazarea, masă, cumpărăturile.

FOTO: Fabio Macor/Flickr

LASATI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here