Samsung Mobile Care – asigurarea creata pentru neprevazut

Publicat de

Categorii articol

Distribuie articolul

- Publicitate -

Desi poti sa iti protejezi telefonul purtand o husa sau o folie de protectie, aceste accesorii nu sunt suficiente pentru a preveni orice dauna. O secunda de neatentie poate duce usor la un soc mecanic, precum o crapatura sau o zona sparta in ecran. Iar daca ai un telefon din gama premium, stii bine ca asta inseamna si un cost de reparatie ridicat.

Samsung Mobile Care este o asigurare ce te poate ajuta sa rezolvi astfel de probleme, intr-un mod mai avantajos. Iata ce trebuie sa stii despre aceasta!

Pentru cine este Samsung Mobile Care?

Aceasta polita de asigurare acopera riscul de daune accidentale pentru telefoane Samsung

Este disponibila pentru urmatoarele modele:

  • Galaxy S7/S7 edge
  • Galaxy S8/S8+
  • Galaxy S9/S9+
  • Galaxy S10e/S10/S10+
  • Galaxy Note8/ Note9/Note10/10+
- Publicitate -

Pretul pentru aceasta asigurare este de 699 Ron si este valabila 2 ani. In acest timp, ai dreptul la 2 cereri de despagubire pentru telefonul mobil. O reparatie costa 279 Ron si sunt utilizate piese de schimb originale, procesul fiind efectuat de furnizori de servicii autorizati. Iar in unele cazuri, dispozitivul mobil este inlocuit cu altul nou. 

Cum sa aplici pentru aceasta asigurare

Ai posibilitatea de a aplica pentru Samsung Mobile Care cand iti cumperi un telefon nou sau pana in 30 de zile de la data achizitiei acestuia. Tot ce trebuie sa faci e sa te inregistrezi online si apoi sa efectuezi plata pentru acest serviciu. Daca nu dispui de toti banii necesari, poti alege optiunea de a plati o rata lunara de 35 de lei. Tine cont insa ca asta va mari costul total.

Asigurarea este disponibila pentru:

  • Persoanele in varsta de minimum 18 ani si a caror tara de resedinta este Romania: produsul asigurat este, de asemenea, acoperit de asigurare atunci cand te aflii in excursii in strainatate, pe o perioada de maximum 60 de zile. 
  • Produsele comercializate de importatorul Samsung oficial: verifica eticheta de pe cutie sau contacteaza firma pentru a confirma acest lucru.
  • Produsele achizitionate pentru uz personal: in cazul in care telefonul este utilizat pentru angajati sau in alte scopuri de afaceri, asigurarea nu este valabila.

Citeste termenii si conditiile pentru a te asigura ca esti de acord cu acestea. 

Ce acopera polita de asigurare

Dispozitivul mobil este asigurat impotriva tuturor daunelor care limiteaza functionalitatea, inclusiv deteriorarea ecranului. 

Nu sunt acoperite:

  • Daunele cosmetice care nu afecteaza functionarea (zgarieturi, urme de lovituri, decolorari).
  • Defectele de fabricatie si cele ce apar in mod natural in urma uzurii normale.
  • Pierderea produsului sau furtul acestuia.
  • Deteriorarea deliberata a produsului.

In principiu, telefonul tau mobil este protejat de daunele accidentale si de cele provocate de diferite lichide, in interiorul sau exteriorul acestuia.

Cum se poate anula polita

Dupa achizitionarea politei, ai la dispozitie 14 zile pentru anulare. In cazul in care renunti in acest interval, ti se va returna inapoi intreaga suma pe care ai achitat-o. De asemenea, poti anula polita in orice moment si dupa aceasta perioada. Procesul dureaza pana in 30 de zile si nu se percep comisioane. 

Daca ai ales sa platesti prin rate, acestea nu vor fi restituite. Daca ai platit toata suma in avans, aceasta ti se va restitui pe card sau prin transfer bancar. In ambele situatii insa, trebuie sa nu existe cereri de despagubire. 

De ce sa-ti asiguri telefonul mobil?

Garantia standard nu acopera daunele accidentale! Prin urmare, in cazul in care n-ai telefonul asigurat si il scapi pe jos, intra in contact cu apa sau se intampla ceva similar, va trebui sa rezolvi singur problema. De multe ori, costul reparatiei va depasi jumatate din valoarea dispozitivului mobil. Samsung Mobile Care este o asigurare ce te poate ajuta sa economisesti bani in aceste situatii nepravazute si sa scapi de griji.

- Publicitate -

Publicat de

Distribuie articolul